Sayfalar

Alparslan kuytul'a Bir Not!

SelamünAleyküm değerli kardeşlerim.
Furkan vakfı mensubu kardeşim...


Eğer gündemi takip ediyorsanız bilmeniz gerekiyor ki son Zaman'larda Furkan vakfı kendisine zulüm edildiğini ve tek hak yolcuları olduğunu ve hatta içlerinden bazıları "Furkan vakfı"ndan olamayan herkesin müşrik kendilerinin birer mümin ve cennetlik olduğunu ifade ediyorlar buna istinaden Nisa süresi 144. Ayeti kerimeyi hep beraber okuyalım: *Ey iman edenler! Mü’minleri bırakıp da kâfirleri dost edinmeyin. Kendi aleyhinize Allah’a apaçık bir delil mi vermek istiyorsunuz?*

Ve konuya gelelim Alparslan kuytul (hoca) efendi bir konuşmasında yıllardır doğuda pkk ile savaşıp binlerce verdini şehit veren ve PKK'nın her yönde önünü kesen bütün zulümlere zorbalara rağmen camilerin kapatılmasına müsaade etmeyen bu Uğur'da liderini en güzide fertlerini feda eden bir CAMİA'ya sizin geçmişiniz kötüdür bizimle aynı ismi kullanmayın sizinle aynı karede görünmek istemiyoruz diye bir hitapta hayta buna hitap değilde kendilerinei küçük düşürmüştür diyelim.

Eğer bu ülkede PKK zulüm yaparken gençleri canlı canlı yakarken camii'leri ateşe verirken sesin çıkmıyorsa, PKK istediği gibi camii'lere girip Kur'ani Kerim'i yırtıyorsa ve yırtığı sayfalarla dalga geçer gibi eyp üzerine koyup tuzak haline getiriyorsa ve sen buna sessiz kalıyorsan benim senin Müslüman'lığından şüphe duymam gayet normal değil mi? 

Eğer ben PKK zulmü için sokağa çıkıp protesto ettiğimde sen bana gülüyorsan ve bunun hemen ardından bir konferans için toma ile saldırdılar, bize biber gazı sıktılar devlet katildir, devleti kınıyorum desen ben sana destek olur muyum! 
Sen beni dışlasan, geçmişin kötü benimle aynı karede görünme desen ben seni savunurmuyum?
Bütün islam alemi zulüm altında kıvranıp dururken sen Nasıl bir konferans salonu için binlerce insanı sokağa dökersin diyenin de mi olmadı?

Dönüp te tarihe de mi bakmadın senin gibi muslumanlari dışlayıp benden daha iyisi yok diyenleri?

Ve ben sayın Alparslan kuytul beyin aslında bir hayranıydım ancak HDP'ye olan sempatik konuşmaları ve diğer muslumanlari geçmişiyle kınamaları ki o Müslüman'ların geçmişi kötü değil!
Ve bu konuda iftara attığını ve derhal bir özür borçlu olduğunu bilmesini istiyorum!
Muslumanlar bir olamazsa bir, bir yok olur!

Bizim amaçımız bizim gayemiz bütün Liderlerin birlik olması!
Liderler bir olmadan fertler bir olmaz.
Alparslan kuytulu saygıyla selamlıyorum.
Bu yazımın ona ulaşması dileğiyle vesselam.

9 yorum:

  1. Pardon ama biz ne zaman biz tek hak yolcusuyuz dedik?

    YanıtlaSil
  2. Siz protesto ettiginizde kim size guldu?

    YanıtlaSil
  3. Hdp ye senpatik konusmalari da ne oluyor? O olaylar uzerine hocamin konusmalarinin hepsine bakipta mi konusuyorsun yoksa bir kac kendini bilmezin kesme videolarina bakipta mi konusuyorsun?

    YanıtlaSil
  4. Bizim amacimiz butun liderlerin birlik olmasi derken sizinde dusmus oldugunuz tuzaga mi cekmek istiyorsunuz? Butun cemaat ve liderleri akp catisi altinda toplayip laiklestirme oyununa siz de dahil olmak uzereyken bizi bu tuzaga mi cagiriyorsunuz?

    YanıtlaSil
  5. Lutfen bu sorulara cevap bekliyorum

    YanıtlaSil
  6. Pardon ama biz ne zaman biz tek hak yolcusuyuz dedik?

    YanıtlaSil
  7. Pardon ama biz ne zaman biz tek hak yolcusuyuz dedik?
    Siz protesto ettiginizde kim size guldu?
    Hdp ye senpatik konusmalari da ne oluyor? O olaylar uzerine hocamin konusmalarinin hepsine bakipta mi konusuyorsun yoksa bir kac kendini bilmezin kesme videolarina bakipta mi konusuyorsun?
    Bizim amacimiz butun liderlerin birlik olmasi derken sizinde dusmus oldugunuz tuzaga mi cekmek istiyorsunuz? Butun cemaat ve liderleri akp catisi altinda toplayip laiklestirme oyununa siz de dahil olmak uzereyken bizi bu tuzaga mi cagiriyorsunuz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kardeşim bütün hataları tek tek saymadım hdp konularını detaylı bir araştırma sonucunda ele aldım.
      ve şunu da söylememde fayda var ki ben zaten onun sohbetlerini canlı yayın aracılığı ile faceden genel olarak takip ediyorum ve elimden geldikçe de katılıyorum. söz konusu alparslan kutul ise ben yanılmam. bir video ile bu kadar emin olabileciğimi düşünmeniz komedi...

      Sil
  8. ulaşsa da sonuç değişmez. o her zaman haklıdır.

    YanıtlaSil

Duyuru!

Duyuru!
hepfikirtv.blogspot.com site üzerinde gözüken ve reklamı yapılan tanıtımlardan sorumlu değildir. Site üzerinde görünen herhangi reklama ait ürünleri ve ya ürünlere ait hizmetlerin yer aldığı diğer websitelerini mallarını ve ya hizmetlerini desteklemeyiz ve ya herhangi bir sorumluluk kabul etmeyerek, hiçbir taahhütte bulunmayız...

Duyuru

BLOGUMUZA HOŞ GELDİNİZ DÜŞÜNCELERİNİZ BİZİM İÇİN ÖNEMLİDİR.! hepfikirtv.blogspot.com

Bizimle İletişe geçin

Ad

E-posta *

Mesaj *

Zekeriya Yapıcıoğlu kimdir

Zekeriya Yapıcıoğlu kimdir
Zekeriya Yapıcıoğlu hakkında bilmedikleriniz...

SAİT ŞAHİN kimdir ?

SAİT ŞAHİN kimdir ?
SAİT ŞAHİN hakkında bilmedikleriniz...